Re: [Fwd: GnomeMeeting 0.94]

Heh, niye, öyle beklemek ne iyidir, en azindan birazcik bazi baska kisileri izleyebiliyorsun, mesela ben dün de 00.20'deki son Heidelberg'den Mannheim'e giden kentlerarasi tramvayi yakalayip, mutlu oldum. Bu acidan Taksim'de birazcik fazla beklemis olabilirim, amma dün gece o tramvayi kacirsam, birilerine tel acip, yataklik yer aramak zorunda kalacaktim. O sorun Taksim'de olmaz herhalde, geceleyin 12'de durmazdir resmi tasimacilik faaliyetleri :-)

Bu ara Tekirdag connectionumu da birazcik aktiflestirdim bugün, heh, bir gidilecek yer daha yani önümüzdeki tatilde :-) Bir bakalim. Bu ara, ufakca bir MAKSIMUM OT bir soru: Onur Akin'dan "Asi ve Mavi" rumuzunun Mp3leri olan birisi var midir aralarimizda?! Insanin aklina gelmez amma, Mannheim gibi yerde, ne CD ne de kaset bulunabilindi. Mp3leri aramaya mecburuz gibi yani.

On Wed, 2002-10-09 at 13:05, Enver ALTIN wrote:
On Wed, 2002-10-09 at 13:55, Ömer Fadýl USTA wrote:
> hoş gerçi ben teklif etmesemde buralarin guzelligi seni buralara
> surukleyecektir :-))))

Eminim Taksim'de 1.5 saat eve gidebilmek icin beklemeyi birhayli ozlemistir ;)
--
Fatih Demir [ kabalak@gtranslator.org || fdemir2@ix.urz.uni-heidelberg.de ]
=> Studying Biology @ the University of Heidelberg