Re: KDEcilerin durumu vs.

http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/top10.php ve
http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/index.php adreslerinde.
> Su anda KDE de cok aktif degil. Dosyalari gonderiyorum, ama yanit yok!

Hehe, birisinin buradan cok iyi tanidigi bir durumdur bu yanit gelmeme
durumlari :-)

Amma anlayamadigim bir sey var: Cok aktivite yok diyorsun, amma top10'a
girecez diyorsun.. Hm, nasil oluyor bu is? Yoksa sirf CVS cimitlemelerin
sayisina göre mi KDE tercümelerin istatistigini yaratiyor?! Belli olmaz
ya KDEciler (-> sabotaj) ;-)
--
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@gtranslator.org ])>
<([ ICQ 64241161 / fdemir2@ix.urz.uni-heidelberg.de ])>