Re: GNOME Turkce Yerellestirme Projesi: Durum raporu

Salı 07 May 2002 20:07 sularında, Cetin, Gorkem şunları yazmıştı:
¦[ Merhaba,

¦[ Bu arada, Nilgün, senin çevirilerinin Red Hat 7.3'e girenlerinin
¦[ bazılarında UTF8 sorunları var. Bir kısım pencerelerde Türkçe karakterler
¦[ yerine bunlarin UTF8 karşılıkları görünüyor. Onun dışında 7.3'te KDE
¦[ ortamında Türkçe namına neredeyse hiç problem yok.

gettext'in bunları dönüştürmesi gerekirdi. Ben 7.3 kurmak niyetinde değilim,
zaten 7.3 karşılığı olabilecek kadar yükseltilmiş bir sistem kullanıyorum.
Sorunlar nerede acaba?

İyi çalışmalar,
Nilgün