Re: F klavye sorunu tarih oldu!

Selam,

Zaten tarih olmuştu. Amerika'yı yeniden keşfetmek hoşunuza gidiyorsa başka...
Turkish-HOWTO'da hepsi mevcut.

Nilgün

Cuma 21 Haziran 2002 02:53 sularında, �er Fadl USTA şunları yazmıştı:
¦[ Selamlar
¦[ Soz verdigim gibi Tr klavye sorunlarini %0 a indirmeye calisiyorum.
¦[ Turk isimli yazdigim yama setini hala gelistiriyorum.En son surumu 3.0.5
¦[ En son 2 dk once X window ta F klavye sorununu tam bir cozume kavusturdum.
¦[ Ekleyecegim 3 4 yeni eklenti daha var . En gec 3 gün icinde Turk 3.1.0
¦[ surumunu
¦[ ftp ye koymayi dusunuyorum. Ama bu süre zarfinda f klavye ile sorunu acil
¦[ olan kisiler varsa kendilerine yardimci olmak isterim. Hemde beta tester
¦[ olmus olurlar :-)
¦[
¦[ Script GNU GPL dir . Herkes elinden geldigince yardimci olabilir.
¦[ KDE ve Gnome'un .mo dosyalarini netten indiren bir yeni eklenti yapmayi
¦[ dusunuyorum,
¦[ ama belki bir sonraki surumede kalabilir. [ gnome ve kde yuklenmismi filan
¦[ kontrol
¦[ tabiki etmesi gerekiyor filan ... ]
¦[
¦[ SAYGILARIMLA
¦[ Ömer Fad?l USTA
¦[ MandrakeSoft i18n Koordinatörü
¦[
¦[                                        __USTA__
¦[                                  omer_fad@hotmail.com
¦[                                     icq#   10254358
¦[                                      See You Later
¦[
¦[ MSN Photos is the easiest way to share and print your photos:
¦[ http://photos.msn.com/support/worldwide.aspx
¦[
¦[