F klavye sorunu tarih oldu!

Selamlar
Soz verdigim gibi Tr klavye sorunlarini %0 a indirmeye calisiyorum.
Turk isimli yazdigim yama setini hala gelistiriyorum.En son surumu 3.0.5
En son 2 dk once X window ta F klavye sorununu tam bir cozume kavusturdum.
Ekleyecegim 3 4 yeni eklenti daha var . En gec 3 gün icinde Turk 3.1.0
surumunu
ftp ye koymayi dusunuyorum. Ama bu süre zarfinda f klavye ile sorunu acil
olan kisiler varsa kendilerine yardimci olmak isterim. Hemde beta tester
olmus olurlar :-)

Script GNU GPL dir . Herkes elinden geldigince yardimci olabilir.
KDE ve Gnome'un .mo dosyalarini netten indiren bir yeni eklenti yapmayi
dusunuyorum,
ama belki bir sonraki surumede kalabilir. [ gnome ve kde yuklenmismi filan
kontrol
tabiki etmesi gerekiyor filan ... ]

SAYGILARIMLA
Ömer Fad?l USTA
MandrakeSoft i18n Koordinatörü

                                       __USTA__
                                 omer_fad@hotmail.com
                                    icq#   10254358
                                     See You Later

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: