Re: Evolution Türkçe i18n hataları

On Mon, 2002-06-17 at 19:19, Nilgün Belma Bugüner wrote:
> Pazartesi 17 Haziran 2002 19:21 sularında, Fatih Demir şunları yazmıştı:
> [...]
> ¦[ arasinda eskiden olan karakter kume sorunlari kalmistir gibi yaa (onun
> ¦[ nedenini amma gerci bi' ogrenmek isterdim, PINE ile cevap yazarsa bana
> ¦[ hep bir corba gibi karakterler geliyor bana, Evolution amma benim
> ¦[ iletimi duzgunce UTF-8 olarak gondermisti... amma neyse, buna
> ¦[ interopability derler iste) ;-)
>
> Selam,
> Pek de düzgün gönderemiyordu. ş yerine eth geliyordu, hem de UTF-8 olarak.

Ohoh, eski bozuk Evolution gunlerinden kalmis bir olaydir bu herhalde...
amma simdi Evolution duzeldi ve bu konuda bayagica ilerledi sayilabilir
:-)

> Ben düzeltip yanıtlıyordum.

Heh, bu eylemi ben de bir yerlerden taniyorum *lalala* ;-)

> Sonraları düzeldi, artık onu sen mi dönüştürüyordun yoksa evolution mı düzelmişti bilmiyorum.

Evolution simdi bu konuda cok daha iyi & guvenilir -- hala daha bazi
sorunlari var (-> Ecmel'in Eposta gonderme nedeni), fakat eskisinden cok
daha iyi karakter kumeleriyle "ilgilenebiliyor". Eskiden ben de monuden
"iso-8859-9" seciyordum karakter kumesi olarak, amma Evolution beni
anlamiyordu, kafasina nasil UTF-8'ce estiyse, oylesine gonderiyordu
Epostalari iste :-/

Simdi soyledigim formatta ve karakter kumesiyle gonderiyor ve bundan
dolayi o eski sorunlar yok gibi :-) Sadece bazi Epostalarda hala daha
karakter kumesi sorunlari var -- hem de acaipce, amma o Epostalar hep
ayni kisilerden bana gonderildigi icin belki o kisilerle alakali da
olabilir ;-)

> Görkem pine seviyor, gülü seven dikenine katlanır, da;
> dikenleri bize de batıyor :)))

Hehue, en azindan "Gulistan"'a varmis gibi gozukuyoruz o zaman ;-)
Pine'in "Gul with dikens" editioni vardir %100 -- made by Gorkem ;-)
--
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@gtranslator.org ])>
<([ ICQ 64241161 / fdemir2@ix.urz.uni-heidelberg.de ])>