Re: Re[4]: Sizlerin yardimina ihtiyacim var...

Selamlar
Olmazsa sen yaptığın kadarını bir yolla.
Ama ben yinede bir sorun cikmasin diye senin yaptigin kismi
linux altindan kes kopyala ile orjinal dosyaya eklerim.
Bunun nedeni hic bir sorun cikmasin diye istememden kaynaklanıyor
lutfen beni yanlis anlama ....
hersey icin saol..