Re[4]: Sizlerin yardimina ihtiyacim var...

ÖFU> Selamlar
ÖFU> malesef olusturma ihtimali buyuk.
ÖFU> eger linux kullanmiyorsaniz dosyalari cevirmek icin zahmet etmeyin.
ÖFU> Yinede yardim etmek istediginiz icin tesekkurler..

ustad drakx in yarisina geldim haybeye mi ugrastik o kadar yani???
ayrica ben daha oncede gnome icin cevirilerimi windows ile yapmistim

neyse problem olur diyosa ne diyeyim kismet baska sefere

--
Best regards,
 serdar                            mailto:otorite@flashmail.com