Re: En geyik tercume araniyor! ;-)

On Wed, 2002-07-10 at 08:21, Cetin, Gorkem wrote:
> Nilgün,
> İnanamayacaksın ama onları ben yazdım diye hatırlıyorum :)
> Neyse, çok önemli değil, ama Fatih adınn bir yerlerde daha geçmesi lazım.

Hehe, dogru dogru -- heryere "Fatih Demir" ismi gecsin, en sonunda beni
tesadufen Turkce program yuzeyi deneyen yekin "yabanci" herkes
Turkiye'nin diktatoru zanneder haaa ;-) Secim parolam: "Her eve
gtranslator!" :-D

> Metni kesinlikle değiştirmeyeceğiz :) Sonuna kadar Fatih orada kalsın :)

Kabul, kabul... kimse bana da sogmesin o zaman amma gnome-control-center
calismazsa bir daha, dimmi? ;-)
--
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@gtranslator.org ])>
<([ ICQ 64241161 / fdemir2@ix.urz.uni-heidelberg.de ])>