Re: En geyik tercume araniyor! ;-)

On Mon, 2002-07-08 at 19:42, Cetin, Gorkem wrote:
> Sorun değil, ama benim bir sürprizim (control-center 2) :)
>
> msgid "Eenie"
> msgstr "Karpuz" [... Meyva/Sebze pazarindan enstantaneler...]

Bu metinleri bayagica dogru ve guzel buldum da, simdiki gelenler neee
yahuu ;-))))))

> #: capplets/theme-switcher/demo.c:55
> msgid "By Its"
> msgstr "Fatih"
>
> #: capplets/theme-switcher/demo.c:55
> msgid "Toe"
> msgstr "Demir"

"By Its Toe" benim Ingilizce adim mi? Hoeh, hic tahmin bile edememistim,
amma bi' dur: GNOME icin olan ekstra uygulamar "Fifth Toe" icinde degil
miydi? AAaaah -> 5. Demir -> Fatih Demir (5nci cocugum ben ailemde)
Aaahh, dogruymus yahu, nasil oldu da anlayamadim simdiye dek ;-)
--
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@gtranslator.org ])>
<([ ICQ 64241161 / fdemir2@ix.urz.uni-heidelberg.de ])>