1 Yillik bir ara Verecegim!!

Selamlar Saygilar
Oncelikle bu maili okudugunuz icin tesekkur ediyorum.
Yaptigim ve/veya yapmaya calistigim tum hobilerimi 1 yilliga rafa
kaldiriyorum.
Bunlar arasinda programlamadan tutun, cevirmenlige  buz pateninden tutun
linuxa kadar
tum hobilerimi ve bilgisayari tamamen 1 yilligina rafa kaldiriyorum.

Su son 1 haftayi elimde yarim kalan Turk isimli scripti bitirmek icin
ugrastim. Sanirim
bitirdimde. Dosyalari Pabloya yolladim.  Ftp sitesinede koydum.

Mandrake Yerellestirme calismalarindaki isimi birakmadan donduruyorum.
Listeden sanirim
bugun yarin mail adresimi silerim.  Mandrake Linuıxtaki bu yilin calismasini
tamamladigim icin
sevincliyim. Su anda Mandrake Linux %100 Turkcelestirilmis durumda. Ve bu
Cevirisi yapilan
60'a yakin lisandan ilk ve tek %100 cevirisi tamamlanmis lisan turkce.
Ve sanirim Fatih ve Görkem abiye yeterince .po yolladim. :-)

bim.eksen.com/turk-3.1.tar.bz2 dosyasinin dagitimi isine zaman ayiramadim .
Bunun reklamini
yapip dagitmak hatta hatta gelistirmek 1 yil boyunca size kaliyor :-)
Script F klavye Konsoldan tutun Xwindow dahil bircok yerdeki tr hatalarini
gideriyor.
[Script dedigime bakmayin en son sekli scriptti sonra yama paketi haline
getirdim.].
Scritpin linkini gelecek.as ye linux.org.tr ye koyarsaniz sevinirim.

Ehh artik 1 yıl icerisinde unutulmaz isem gorusuruz.
Benim her ne kadar sizde hakkim varsa [ki oldugunu sanmiyorum] helal
olsun.Sizlerde hakkinizi
helal edin.

Hepinizi Ozleyecegim. Gorusmek dilegiyle ....
Ömer Fadil USTA
MandrakeSoft i18n Koordinatörü
                                       __USTA__
                                 omer_fad@hotmail.com