Re: [Fwd: yardım] Yardim isteginize cevap

Selamlar bay/bayan firinkaya

Yardimci olmamizi istediginiz konu/konulari belirtirseniz daha
fazla yardimci olabilecegimizi dusunuyorum.
Genel itibari ile linux'a adim attiginizi ve dokumanlara ihtiyacinizin
oldugunu dusunuyorum. Bizlerin verdigi seminerlerin birer kopyasi
seminer.linux.org.tr adresinde bulunmaktadir. Windows makinenize open office
kurarak burdan indireceginiz slayt gösterilerini ctrl f2 tusu ile
seyredebilirsiniz. Linux nedirden giris yapip cekirdek derlemenin
ayrintilarina kadar giris yapilmis ve her gecen gun gelisleyen bir arsiv
olusturuyoruz.
Ayriyeten liste.linux.org.tr adresinden linux baslikli mail liste
uye olunuz bu sayede takildiginiz merak ettiginiz herseyi
linux@linux.org.tr adresine yazabilirsiniz.
www.linux.org.tr www.linux-sevenler.de www.linux34.com[linux cd almak icin ]
adresleri size referans olabilir.

Eger yardimci olabildi isem ne mutlu bana.
Saygi ve Sevgilerimle
Ömer Fadıl USTA
MandrakeSoft i18n Koordinatörü