Re: Dogum =?utf8?q?g=FCn=FCm!!!!!!?= ! 24 Ocak

On Wed, 2002-01-30 at 00:27, Alper Ersoy wrote:
Merhaba,
Bence asil ilginc olan ben web sitesi icin yazi yazacak kisiler ararken
etrafta bu kadar insanin bulunmamasi ;)
Hehe, merhaba. Normal bir olay degil mi? :-)
Lafi hemen baska konuya getireyim.
Tabii...
GTranslator, KBabel ve PO dosyalarinin yapisi hakkinda yazilari bekliyorum.
Ben gtranslator ile alakali birseyler yazardim amma kafam su an catliyor ve bu ay "exam ayidir" -- yani 4 exam kalirken, ben kalkip da o yaziyi yazmama fazla görmeyin, zira 1. exam önümüzdeki haftadir :-)
Izninizle pazar gununu de "deadline" ilan ediyorum.
:-)
Cok zaman harcadik, su ana kadar coktan elle tutulur birseylerimiz olmasi gerekirdi.
Pazar gununden itibaren acele bir sekilde listedeki diger maddelere yonelip eksik
yazilari sonra tamamlayalim. Fakat hala daha kendisi hakkinda bilgi beyan etmemis
arkadaslar var sanirim.
Olabilir; isterlerse tanitabilirler kendilerini, fakat zorunlu degil birsey. Yani kredi karti nosu da yetebilir (hesabinda EUR 6x kalan Fatih böyle der iste) :-)
Ornegin Omer Fadil Usta inatla kendisi hakkindaki bilgileri bir sir gibi
sakliyor, sadece dogum gununu biliyoruz ;)
Hehe, aciklar aciklar, isterseniz FBI dosyasini okuyalim ;-)
--
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@gtranslator.org ])>
<([ ICQ 64241161 / fdemir2@ix.urz.uni-heidelberg.de ])>

This is a digitally signed message part