Re: Dogum =?utf8?q?g=FCn=FCm!!!!!!?==?utf8?q?!?= 24 Ocak

ali vardar <ali_vardar@yahoo.com>:
> Sanırım bu bir gercek zira bende kova yim.
>
> Ayni grupta bu kadar kova burcu olmasi bile ilginc

Merhaba,

Bence asil ilginc olan ben web sitesi icin yazi yazacak kisiler ararken
etrafta bu kadar insanin bulunmamasi ;)

Lafi hemen baska konuya getireyim.

GTranslator, KBabel ve PO dosyalarinin yapisi hakkinda yazilari
bekliyorum. Izninizle pazar gununu de "deadline" ilan ediyorum. Cok
zaman harcadik, su ana kadar coktan elle tutulur birseylerimiz olmasi
gerekirdi. Pazar gununden itibaren acele bir sekilde listedeki diger
maddelere yonelip eksik yazilari sonra tamamlayalim. Fakat hala daha
kendisi hakkinda bilgi beyan etmemis arkadaslar var sanirim.

Ornegin Omer Fadil Usta inatla kendisi hakkindaki bilgileri bir sir gibi
sakliyor, sadece dogum gununu biliyoruz ;)

Hoscakalin,

--
Alper Ersoy