=?windows-1254?q?Re:_Dogum_g=FCn=FCm!!!!!!!_24_Ocak?=

Selam Ömer ...

euheuh.. Bak öncelikle kendimi yarismaci olarak görmüyorum...
hehe :) Bundan sonraki sene yarismaci olabilirim.. isleri kacirdim galiba...
eed. nedeni  basit kizlar :)
Tabi lise son siniftaiz ama denizcilik lisesiyiz.. Kiz miz yok bizim okulda
:)

Sen nerelerdeydin?.. Istanbul ?..

Taxim , moda  hattina yolun düsüyodur seninde yaa... Oralarda bulunurum
genellikle cumartesileri.. :)))
Basci (basist) Ozgur de gösterirler..

Görüsmek üzere

blessed be