Re: Dogum günüm!!!!!!! 24 Ocak

Herşeyden önce düşünüpte benim doğum günümü kutlayan herkese senin bu
mailini vesile edip teşekkür etmek istediğimi bilmeni isterim.
Eee ne yaparsın LiseSon Olunca Kızlar rahat bırakmıyor :-)) (gerçi özel
hayat ama neyse  3kız arkadaşım var ) :-) )
Bende Lisesondayım allah nasip ederse bu sene değil ondan sonraki sene ODTÜ
düşünüyorum. Yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum!!