Re: GNOME kurulumu

Selam,

Çoğu paket kurulurken --prefix ile verilen dizinin altında bir include dizini
arar. Bunun sebebi diğer dizinlerin prefix'e göre düzenlenmesidir.
/opt şeklinde verildiğinde bu paketler hata verip derlenmeyecektir.
Ya bu dizini doğrudan /usr olarak vermek ya da /opt verip diğer
tüm dizinlerin seçenekleri ile belirtilmesini sağlamak gerekir.

Esen kalın,
Nilgün

Pazartesi 21 Ocak 2002 23:00 tarihinde , Alper Ersoy şunları yazmıştı:
¦[ Merhaba,
¦[
¦[ GNOME kurulumuyla ilgili kisa bir yazdim. Su an sadece temel bir GNOME
¦[ elde etmek icin yapilmasi gerekenleri anlatiyor. Ileride yavas yavas
¦[ baska parcalar da eklerim (paketlerin aciklamalari, gelistirmek icin
¦[ eklenebilecek paketler, basarili kurulumlar, vs.) Genelde karubik'in
¦[ gig'inden yararlandim.
¦[
¦[ Düzeltmelerve her turlu yorumicin listeye sunuyorum.
¦[
¦[ Hoscakalin,
¦[