Ses Soluk Ç?km?yor!?

Merhabalar
Uzun bir k?? uykusundan sonra az?m sonuna kadar aç?k ?ekilde esnerken bu
maili
yaz?yorum.UUUUUUUUUUUUUYYYYYYYYYYYYYYYAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIINNNNNN
UYANIN :-))

Evet arkada?lar Acilen Yard?ma ihtiyac?m var. Belki Dünyay? marsl?lardan
kurtarmayaca??z ama yinede baya?? önemli.
MandrakeSoft cebhesinde acilen takviye kuvvete ihtiyac?m var. ( bu arada
görkem ben benim kde dosyalar?n? sana yollad?m ).
E?er Mandrake Linux cephesinde kahramanca sava?mak isteyen çevirmenlerimiz
varsa bana mail ats?nlar . Topu topu bir 5 6 dosya var çevrilecek !!! Ben
elimden geleni yapt?m vede baya yoruldum gnomedan kdeye kdeden mandrakeye
birde i?in içine Suse yi sokabilirsek bir ara tam olacak!!!

Yard?m etmek isteyenler lütfen bana mail ats?nlar.!
Arkada?lar Gnome cephesindeki bo? arkada?lar? Kde taraf?na yard?ma
ça??r?yorum ( fatih sen hariç :-)) ). Mart?n 18 i son gün çeviriler için.
Ufak çerez tür ?eyler isteyenler varsa görkeme mail ats?nlar.

GAZAMIZ MÜBAREK OLA!!! HAYDI YIGITLERIM!!

                                       __USTA__
                                 omer_fad@hotmail.com
                                    icq#   10254358
                                     See You Later