Evolution katliami...

Sizin aranizda Evolution'u Türkce kullanan yok mu? Bilmem, bugün Babama Internet'teki web yüzeyleriyle ugrasmaktan ziyade EPosta programini kullanmasi icin Evolution'u ayarlayacaktim, fakat görünen o ki, beni mahkemeye verirdi o durumda, tercüme ve yüzey Türkce'de -- en azindan benim sistemimde -- berbat gözüküyor...

Sikayetci niye cikmadi simdiye dek yoksa sorun benim sistemimdeki bir eksik ayar midir?
--
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@gtranslator.org ])>
<([ ICQ 64241161 / fdemir2@ix.urz.uni-heidelberg.de ])>