Yardım etmek isteyen var mı ?

Merhabalar.

Mandrake Cd si içerisine konulacak olan ve kurulum tamamlandıktan sonra
tebrikler kurulum tamamlanmıştır filan diyecek türden bir web sayfası
tercüme edilmesi gerekiyor dosya ektedir.
Benim bir kaç tane daha elimde evrilecek dosya olduğu ve html de o kadar iyi
oladığım için bunu bilen arkadaşlara bırakmak istiyorum!
(not : sadecene index.htm* vardır . resimler web üzerinde sabittir
eklenecek resimlerle birlikte tr.bz2 olarak bana geri mail atınız)

Dosya içerisine ayrı yeten türkçe içerikli linux web siteleri reklamları
konulacaktır. Reklam koymak isteyenler lütfen mail atsın!!

(not: acemice siteler eklenmiyecektir. )

Dosya ektedir.!!!

                                       __USTA__
                                 omer_fad@hotmail.com
                                    icq#   10254358