RedHat cvs'de gnome po dosyaları

Selam,

Red Hat kurulumu ve sistem içinde kullanılan pek çok paketin po
dosyaları bir süre önce robottan cvs'ye aktarıldı. Ben robottan
rpm po dosyasını güncel tutmaya çalışıyorum. (rpm hala robotta,
cvs'ye aktarılmadı) Genelde diğer çeviriler Görkem Çetin'e aitti.
Görkem bana gönderdiği bir ileti ile artık RedHat çevirilerini
yapmayacağını, anaconda çevirisi düzeltilmezse 7.2 sürümünden
tr desteğinin kaldırılacağını bildirdi ki zaman yoktu -2 gün filan-
ve 7.2 sürümünde sanırım tr desteği olmayacak. Hiç olmazsa
geleceği (Gelecek'i değil) kurtarmak için bir cvs hesabı açtırıp
cvs'deki po dosyaların çevirilerine başladım.

Bu cvs'de bir gnome dizini ve altında da pek çok paketin
po dosyaları var. Bu po dosyaları güncel değil hatta oldukça
eski diyebilirim. Ben kendi po dosyalarımı güncelledim ve
Fatih'ten bu dosyaları cvs'den almasını ve gnome cvs'sine
aktarmasını rica ettim. Diğer paketlerin po dosyalarını da
güncel tutmak için cvs'de hesap açabileceğini belirttiysem de
zamanı olmadığından (üniversite ve gtranslator) bunu yapacak
zamanı olamayabileceğini - hatta yapmak istemediğini :-) -
belirtti. Bu durumda diğer paketlerin po dosyalarını yine
çevirmenlerinin güncellemesi gerekli olacak gibi...

Ayrıca RedHat çevirileri için de destek gerekli. Tamamının
benim üzerimde olması benim yükümü çok arttırıyor.

Burada bu cvs hakkında biraz bilgi vermeliyim:

rhl-cvs'de hesap açtırmak için teg@redhat.com ile
Türkçe çeviri yapacağınızı belirterek yazışmalısınız.
Size gerekli bilgiler verilecektir.

rhl-cvs'deki dosyaları web'den görebilirsiniz:
http://sources.redhat.com/cgi-bin/cvsweb.cgi/?cvsroot=rhl#dirlist

Fatih en azından dosyaları bu adresten almayı kabul etti. ;-)
Yani dosyaları cvs'de güncel tutmak yeterli olacak.

cvs-commit iletilerini  rhl-cvs@sources.redhat.com
listesine üye olarak (rhl-cvs-subscribe@sources.redhat.com)
izleyebilirsiniz.

rhl-cvs (SSH+cvs) ile ilgili sorunlarınız olursa bildiğim kadarı ile yardımcı
olmaya çalışırım.

Esen kalın,
Nilgün