Re: iso8859-9 fontlar / GNOME

On Fri, 2001-11-09 at 13:38, Enver ALTIN wrote:
On Fri, 2001-11-09 at 16:39, Gorkem Cetin wrote:
> Elbette tartışalım, en doğrusunu bulalım. Benim çeviriler akla
> yatmayabilir, haklısınızdır.

Degisiklikler icin RC1'i bekledim, bugun yada yarin Fuzzy'lere girismeye baslarim.
Bir nokta: tercume yaparken .po dosyasinda cesitli source dosyalardaki ilgili
satirlara baglanti oldugunu gordum. .h / .c dosyalarina bakinca, fuzzy diye birsey
olmamasi gerektigini ogrendim ;^)
O fuzzy durumu sadece ara birseydir, resmen o iletiler tercüme edilmemis gibidir; yani sadece tercümanin isini kolaylastirmak icin yapilmistir (tabii baska konu da anlami vardir, amma onlar baska bir yana).

Fuzzy tercümeleri sanki tercüme edilmemis gibi görünmesi gerekir.
Kusuruma bakmayin, ilk defa bir .po dosyasini actim da ;^)
Tsts, gtranslator kullanmiyorsun yani.. Tsts -1 puan ,-)
Bir de, su benim font sorunu devam ediyor.
Hm, benim dedigim seyi denedin mi?
gettext ile ilgili mi dersiniz? Bendeki 0.10.38 gibi gorunuyor.
Yenile bakalim, normalde gettext'le alakasi yoktur da, belki isler komik olabilir .-)
Olsa, olsa glibc yada Gtk+ sorunlu olabilir, baska bir yerde birsey aramam; en yeni Gtk+ paketlerine gecersin, belki sorunlar öylesine cözülür (bende öyleydi mesela).
     1/2                                /-------------------------+
 /\(3)                                 /              Enver ALTIN |
 |     2                          1/3 / System Analyst/Programmer |
 |    z dz cos(3 * PI / 9) = ln (e)   |   @ CAS Trustcenter, Inc. |
 |                                    | enveraltin@yahoo.com      |
\/ 1                                  |     http://www.casdb.com/ |
Acaba neden bu signatürü okuyunca aklima hemen "de novo" sentezi geliyor.. Hmm, benim signatüre koyunca, kimse daha epostami okumaz zannederim .-)
--
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@gtranslator.org ])>
<([ ICQ#: 64241161 / kabalak-o-phone: +491749787080 ])>

PGP signature