Tercumanlar -- GNU Turkce cevirileri (fwd)

İlgilenenler olabilir diye gönderiyorum.

-- Görkem

-------- Forwarded message ----------
Date: Sun, 20 May 2001 04:43:10 +0300
From: Deniz Akkus Kanca <deniz arayan com>
To: e1061845 ceng metu edu tr, e1097963 ceng metu edu tr, gorkem linux org tr,
     onur lcsl metu edu tr, tr li org, nilgun technologist com
Subject: Tercumanlar -- GNU Turkce cevirileri

Selamlar,

GNU Turkce ceviri projesinin koordinasyon islerini ustlenmis bulunuyorum.

Asagidaki arkadaslarin tercume yapabilmeleri icin gerekli olan
feragatnameleri mevcuttur. Bu kisilerin dogru adreslerinin bu olup
olmadigini kontrol etmek istiyorum.

Eger asagidaki isimlerden herhangi birine yazili olan email adresi haricinde
nasil ulasilabilecegini biliyorsaniz lutfen bana bildirin.

Ayrica, listede bulunan, feragatnamesi olmayan ve ceviri yapmak isteyenler
lutfen bana yazsin. Feragatnamenizi gondermis ve bir turlu FSF'in eline
ulasmamis ise, yine lutfen yazin.

Ceviri yapmak istiyor ve baska herhangi bir sorun ile karsilasiyorsaniz,
yine yazin lutfen. Onemli bir baska not ise, robota gonderdiginiz adresin bu
listede yer alan adres olmasi ve isminizin de aynen (harf harf) listede
yazildigi sekilde olmasi. Ascii disinda karakterler iceren isimler ise UTF,
ISO 8859-9 vs. gibi sorunlar sebebi ile yine problem verebiliyor.

Cevirileri gonderebilmek icin ilk once o paketin ceviri yetkisinin size
verilmesi lazim. Yalnizca tr takiminda bulunmaniz ve feragatnamenizin mevcut
olmasi yetmiyor. Bu isi de koordinator ustleniyor. Dolayisiyla herhangi bir
paketin cevirisini yapmak istiyorsaniz lutfen bildirin.

Isim:                             Adres:

Deniz Akkus Kanca    deniz arayan com
Ali Devin Sezer            e1061845 ceng metu edu tr
Erol Sahin                   Yalnizca calismayan bir web link mevcut:
http://neurobotics.bu.edu/~erol
Görkem Çetin              gorkem linux org tr
Nilgün Belma Bugüner    nilgun technologist com
Onur Tolga Şehitoğlu    onur lcsl metu edu tr
Turan Yuksel                e1097963 ceng metu edu tr

Esen kalin,
Deniz