GNOME yerellestirmelerine devam..

Selam,

Nautilus'un 1.0'i cikti, biliyorsunuz. Bundaki Turkce orani oldukca
basarili bana gore, yaklasik %96. Masaustunde GNOME kullananlar web
tarayici ve dosya yoneticisi olarak Nautilus'u kullanacaklar ve
(neredeyse) sorunsuz bir yazilimlar karsilasabilecekler.

Bu arada, GNOME'un son surumu, sizin kullandiginiz GNOME'dan cok cok
farkli oldu. Turkcesi cok duzeldi, hem eklenti yapildi, hem de grameri
guzellesti. Yani gogsumuzu gere gere GNOME kullanabilecegiz bundan sonra.

Turkce konusunda bu listedeki herkesin uzerine duseni yapmasini
bekliyoruz.

Simdi GNOME'da %83'e gerileyen Turkce yerellestirme oranini GNOME 1.4
cikmadan once %95'e cekelim diyoruz.

Bunun icin cok zamanimiz kalmadi.

Asagida, onceki calismalardan aklimda kalan iismleri yaziyorum. Bu listeye
kendini eklemek isteyenler lutfen cekinmesin, bana ya da listeye
yazsinlar!

Ali Pakkan
Serdar Balkan
Yildirim Karslioglu
Kemal Yilmaz
Ozgur Dogan
Burak Ilgicioglu

Evet, mektuplar? Istekliler bir adim one lutfen! :-)

Iyi calismalar
Gorkem
Gelecek A.S