Re: Gnome-Glossary

On Wed, Jul 18, 2001 at 11:40:08PM +0300, Nilgün Belma Bugüner wrote:
> #. "A software technique (algorithm) for smoothing the jagged appearance of curved or diagonal lines caused by poor resolution on a display screen. "
> msgid "Antialiasing"
> msgstr ""
> Yumuşatma

Fikir almak acisindan GIMP'te kullandigim karsiliklari yaziyorum.

"Yumusatma"yi "Smooth" icin kullandigimdan, "antialiasing",
"ortusme-onleme" olarak kullanilmak zorunda kaldi
(gnu-tr.sourceforge.net sozlugunden aldim).

> #. "To copy."
> msgid "Duplicate..."
> msgstr "İkizle..."
> Kopyala...
> İkizle: eski köye yeni adet...

Copy ile karismamasi acisindan "Cogalt" olarak kullandim.

> #. "A chart consisting of horizontal or vertical bars, the widths or heights of which represent the values of certain data."
> msgid "Histogram"
> msgstr "Histogram"
> Çubuk grafik

Cubuk grafik bildigim kadariyla "bar graph", histogram'dan epey farkli
bir grafik. Histogram'a karsilik bulamadim kara kara dusunuyorum (ana
programda bir tek bu kaldi).

> msgid "Outline"
> msgstr ""
> Sınır

Border ile karismamasi icin "Dis Cizgi" dedim.

Saygilarimla,

--
Alper Ersoy