Re: Geri donusler

Selam

Görkem kusura bakma sana soz vermistim gecen hafta icin ama bayram
yilbasi tatili derken bende ailemin yanina gittim. En kisa zamanda
bitirip sana göndercem. (bitirebilirsem yarin..) Sanirim bircogumuzun
durumu da ayni tatil matil derken ortada kaldi bunlar. Arkadaslar artik
bitirelim bu isi derim. Biktim tatilden artik :))))

Iyi calismalar
`Alex