Geri donusler

Selam,

GNOME Turkcelestirme calismasinin simdiye kadar yaptigim en verimsiz
calisma oldugunu soylemeliyim. Dosya gondermedigimiz iki kisiyi
saymazsak 36 isimden 20'si bana hic geri donmedi. Bu nedenle dusundugum
ceviri sayisinin ucuna bile yaklasamadik.

KDE'nin calismasinda bu durumla hic karsilasmadigim gibi, beklemedigim
zamanlarda da eksik olan ceviriler bulunup bana iletilmisti.

Bu calismaya girmek isteyip, daha sonra kendisinden haber alamadigimiz
arkadaslar nedeniyle herkese daha az dosya dagittik. Geri donusun bu kadar
az olacagini bilseydim, kisi bazinda satir sayisini fazla tutardim.
Kisacasi benim icin kucuk bir "sanal calismada hayal kirikligi" oldu..
:-(

Iyi calismalar
Gorkem
Gelecek A.S