Birkac soru..

	Oncelikle herkese selam ..

	Benim gASQL.tr.po cevirimde sormak istedigim birkac sorum var
.. Bunlara uygun cevaplar yazarsaniz sevinirim... Bunlara takilmamin
sebebi de teknik terimler olmasi.. Ben de hep ingilizce de nasilsa oyle
kullaniyorum konusurken .. ;)

	Dosya isminden anlicaginiz gibi bunlar database terimleri .. Bunu
goz onune almayi unutmayin lutfen ;)

Neyse madde halinde buraya siralayayim, takildigim kelimeleri :

  aggregate
  argument
  boolean
  DB
  clause
  dependency
  drop
  grid
  inheritance
  logic
  Misc
  node
  NULL
  operand
  parent
  view
  relation
  plugin

	Bundan sonrakileri ozellikle tirnak icine aldim, cunku dosyada da
aynen boyle.. "AND" i nasil cevireccegiz mesela? "VE" mi yazmaliyim? Ama
ya bu kelime bir query icinde geciyorsa, cok komik olmaz mi cevirmek ?

  "AND"
  "OR"
  "NOT"
  "DESC"
  "Order by:"
  "Group by:"
  "Where clauses"

	Cevaplarinizi bekliyorum ..  Simdiden tesekkurler..

Iyi Calismalar,
                                                      aLi