Re: Evolution 1.0 cikti

On Mon, 2001-12-03 at 20:54, Fatih Demir wrote:
> On Tue, 2001-12-04 at 00:53, Gorkem Cetin wrote:
>
>     Merhaba, Evolution 1.0 cikti.
>
> Güzeel .-)
>
>     Evolution'in Turkce cevirisi oldukca geride. Bana sorarsaniz, GNOME'cular bir
>     kac hafta icinde 1.0.1 cikartirlar. Bu zamana kadar ceviriyi guncellemek harika olurdu.
>
> *Kinh*, *kinh*, Enver? Enveeer? Sormadim degil, amma sesin cikmadi bu
> konuda.. Görkem, Enver: Enver, yap(a)mayacaksan, bir daha Görkem'in
> domain'ine girsin Evolution tercümesi... Hmm

Merhaba, bir suredir yogun burasi. Evolution Users' Guide'i tercume
ederken bir taraftan da bir slideshow hazirlamaya calisiyorum. Ayrica
bir suru de proje var.. Sesim ondan cikmiyor. Artik uyumamaya karar
verdim.. :)

tabii yapacagimdir. Evolution 1.0'i indirip derlerim birazdan,
onumuzdeki hafta baslarim ve ciddi bir sekilde de zorlarim sartlari.
Umarim 1.0.1'e yetistiririm :)

"Stay tuned" nasil denir? :))
--
 /\(3)                                 /              Enver ALTIN |
Is the log of the cube root of e      +---------------------------+