Evolution 1.0 cikti

Merhaba,

Evolution 1.0 cikti.

Evolution'in Turkce cevirisi oldukca geride. Bana sorarsaniz, GNOME'cular
bir kac hafta icinde 1.0.1 cikartirlar. Bu zamana kadar ceviriyi
guncellemek harika olurdu.

Iyi calismalar
Gorkem
Gelecek A.S

| 1. Turkiye'de Linux ve Serbest Yazilim Konferansi                    |
| Ortadogu Teknik Universitesi, Ankara, Turkiye, 7-8 Aralık 2001       |
| 1st Conference on Linux and Open Source Software in Turkey           |
| Middle East Technical University, Ankara, Turkey, December 7-8, 2001 |
| http://www.serbestyazilim.org.tr/konferans                           |