Re: Yavaslatacagim calismalar

On 13 Aug 2001 20:31:41 +0300, Nilgün Belma Bugüner wrote:

> Ben alırım ama gcc.po çevirisini bitirdikten sonra...
> gcc.po 3000 den fazla ileti içeriyor ve ben ancak yarılayabildim (2 ayda)
> Bitirmeden büyük bir pakete başlamak istemiyorum. Başka talip çıkmazsa
> gcc bittikten sonra onlara da bakabilirim. Güncellemeler nasılsa fazla
> zamanımı almıyor.
Öyle, hele Nautilus'da sadece <= 50 ileti eksik simdi, yani o kadar büyük eksiklikler yok.
Evolution ise 5xx iletiyi eksik buluyor; cok is .-)

gdm2, gnome-media, gnome-utils gibi paketleri tercüme etmek isteyenler haber versin. Simdi bu paketler aciktir .-)
--
kabalak / kabalak kabalak net / Fatih Demir
`-GNOME / ICQ:64241161 / GSM: +491749787080