Re: Yavaslatacagim calismalar

Pazartesi 13 Ağustos 2001 04:11 tarihinde, Gorkem Cetin şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> Bu aralar is tanimimda olusan bir degisiklikten dolayi, GNOME
> yerellestirmesine daha az zaman ayirabilecegim. Bu nedenle zamanla
> elimdeki paketleri baskalarina devretmeyi dusunuyorum.
>
> Ilk etapta Nautilus ve Evolution'u devredecegim. Gonullu var mi? (Yaklasik
> 5500 string'den olusuyorlar)

Ben alırım ama gcc.po çevirisini bitirdikten sonra...
gcc.po 3000 den fazla ileti içeriyor ve ben ancak yarılayabildim (2 ayda)
Bitirmeden büyük bir pakete başlamak istemiyorum. Başka talip çıkmazsa
gcc bittikten sonra onlara da bakabilirim. Güncellemeler nasılsa fazla
zamanımı almıyor.

Nilgün