Re: Evolution'da Türkçe Karakterler

Salı 07 Ağustos 2001 20:55 tarihinde, Gorkem Cetin şunları yazmıştı:

> Bakarsiniz, Nilgun hanim disinda X Window'unu Turkce kullanabilen ikinci
> kisi olursunuz (Ref. Kendisi oyle diyor :-))

Ben X windows'u Türkçe kullanabilen tek kişiyim diye bir şey yazmadım.
Capslock+Shift ile Türkçe harflerde sorunum olmadığını yazdım.

Fatih sormuş gnumeric KDE de Türkçe menülerle çalışıyor mu
diye; evet gnumeric KDE altında tamamen Türkçe ve sorunsuz.

> Kolay gelsin,
Nilgün