Re: Evolution'da Türkçe Karakterler

On 7 Aug 2001, Ecmel ERCAN wrote:

> Diger programlarda bir sorun yok (Mesela Gnumeric).  Türkce fontlar ve
> klavye de sistemde yüklü.

Ok, kontrol edeyim. Benim Istanbul'da kurup Turkce ayarlarini yaptigim bir
sistemde KDE/GNOME programlarinin hic birisi sorunlu calismiyordu. Haftaya
sinavlarim bitince bakayim.

Bakarsiniz, Nilgun hanim disinda X Window'unu Turkce kullanabilen ikinci
kisi olursunuz (Ref. Kendisi oyle diyor :-))

Kolay gelsin,

Gorkem
Geleck A.S