[DL]nautilus - master

Ahoj,

Nový stav modulu nautilus — master — po (slovenský) je teraz „Na začlenenie“.
https://l10n.gnome.org/vertimus/nautilus/master/po/sk/

Opravil som ti jeden retazec a doplnil tvoje meno do zoznamu prekladatelov (urob tak potom pri kazdom module,
ktory budes doplnat).
Co sa tyka podtrznikov, tak ja to robim tak, ze ak sa da, umiestnim ho pred rovnake pismeno ako v originali.
Ak sa neda, tak aspon nech sa neopakuju rovnake pismena (ak je tam viac retazcov).

Dušan Kazik
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.