Re: table caption

Nikto nezareagoval tak skúsim ja
Hľadal som výraz hlavička tabuľky - google našiel že sa tým myslí prvý riadok tabuľky s hlavičkami stlpcov - to teda nie je to čo hľadáme Hľadal som záhlavie tabuľky - google našiel presne to isté ako v predchádzajúcom prípade keď som zadal "titulok tabuľky" tak som dostal presne to čo hľadáme ale v češtine
v slovenčine som našiel nadpis tabuľky ktorý hovoril o tom čo hľadáme.

skúsil som "tabuľka caption" a obmedzil som to na slovenské stránky
vo výsledkoch sú titulok, nadpis a názov tabuľky

Potom som pozrel do knihy o HTML -  nadpis tabuľky
Dostal som teda všakovaké iné označenia len nie záhlavie.
Mne osobne sa najviac páči nadpis tabuľky.