gnome-initial-setup - master

Ahoj,

Nový stav modulu gnome-initial-setup - master - po (slovenský) je teraz „Na kontrolu“.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-initial-setup/master/po/sk

1. nepáči sa mi ani predložka pre Dal by som len Vynútiť režim nového používateľa -chapem to tak že sa
program bude tváriť tak, že súčasný používateľ ešte nemá nastavené konto a nastaví mu ho nanovo
2. atk je sada nástrojov pre zjednodušenie ovládania. Rozmýšlam prečo vlastne vývojári dalo objekt ATK na
preklad. Napadá mi že je to pre čítačku obrazovky aby mohla prečítať názov tlačidla ale to le typujem.
Každopádne treba preveriť k čomu sa ten objekt viaže a v akom tvare má byť preložený.

Peter Mráz
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.