five-or-more - master

Ahoj,

Do modulu five-or-more - master - po (slovenskÃ) bol pridanà novà komentÃr.
http://l10n.gnome.org/vertimus/five-or-more/master/po/sk

No neviem ako vo Fedore ale v Ubuntu staÄÃ napÃsaÅ "strat" a uÅ vidÃm vÅetky vÃsledky.
Äo sa tÃka keywords - fantÃzii sa medze nekladÃ. ja by som dal strategickÃ;logickÃ;stratÃgia;logika;hlavolam;hra; a moÅno aj ÄalÅie. Treba len dÃvaÅ pozor aby za kaÅdÃm vÃrazom bol ; a to aj na konci za poslednÃm slovom

Peter MrÃz
--
Toto je automatickà sprÃva odoslanà z l10n.gnome.org.