evolution - master

Ahoj,

Nový stav modulu evolution - master - po (slovenský) je teraz „Preložené“.
http://l10n.gnome.org/vertimus/evolution/master/po/sk

Myslím, že na teraz by stačilo.
Tentokrát som prekladal rôzne reťazce (nešiel som na to veľmi systematicky), hlavne tie, ktoré mi udreli do očí pri preklikávaní programu evolution (pracoval som na verzii 3.6, takže niektoré reťazce mi celkom nesedeli).
Snažil som sa vyriešiť čo najviac konfliktov pri akcelerátoroch.

Nie je mi úplne jasné špeciálne postavenie značky (flag) „follow-up“ (v pôvodnom preklade ako „vybaviť“), akosi som zatiaľ nepochopil jej význam.
Trošku tápam v pojmoch „delegatees“, tlačí sa mi na jazyk „delegovať“, ale nie som si istý, či správne pokrýva význam ako je použitý v evolution.

Poprosil by som o korektúru. Ide mi to pomaly, obávam sa, že 3.8 ešte nebude kompletne preložená. ;-)

Marián Čavojský
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.