gnome-chess - master

Ahoj,

Nový stav modulu gnome-chess - master - po (slovenský) je teraz „Na kontrolu“.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-chess/master/po/sk

Pre Jana:
Premena pešiaka je šachové pravidlo popisujúce zámenu pešiaka po dosiahnutí "
ôsmeho radu za figúrku rovnakej farby.  - Tomuto som neporozumel a ani originál nehovorí nič o figurke rovnakej farby. Dal by som len ôsmeho radu.

Hráč môže vyberať z kráľovny, jazdca ... - Dal by som hráč si môže vybrať kraľovnú jazdca...

Pre Maja:
Nejako nevidím tú doplnenú dvojbodku v diffe

Peter Mráz
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.