Re: desktop vs workspace

Dňa 26. októbra 2012 11:46, helix84 <helix84 centrum sk> napísal(-a):
2012/10/26 Pavol Babinčák <scroolik gmail com>:
> Navrhujem rozlišovať:
> - desktop = pracovná plocha
> - workspace = pracovné prostredie

Ja to navrhujem presne naopak :)
(aj som to tak vždy prekladal)

> Myslím, že pre ľudí počítačovo menej zdatných by to mohlo byť zrozumiteľné:
> - pracovná plocha je napríklad stôl
> - pracovné prostredie je na vyššej úrovni, súčasťou je pracovná plocha

...z rovnakých dôvodov.

Vezmi si napr. desktop environment > desktop > workspace.
desktop > workspace som napísal preto, lebo plochu máš stále rovnakú,
ale sady okien (ako to popísal Peter) sa môžu "nad ňou" meniť.

S pozdravom
~~helix84

ja si skôr myslím že je to takto desktop > desktop environment > workspace.

desktop je len plocha bez panelov ponúk a okien
desktop enviroment je plocha s ponukami a panelmi
workspace je plocha s ponukami a panelmi a naotvaranými oknami.