Re: kupfer - master

aby si na module "nesedel" ked si si to rezervoval predpokladám, že to
chceš prekladať hneď a aby to bolo v rozumnom termíne skontrolovateľné
je lepšie to urobiť po častiach. Ako kontrolor som už pri dlhých
prekladoch unavený cca po 300 reťazcoch.
V Utorok, 16. október 2012 o 21:20 +0200, Pavol Babinčák napísal(a):