Re: preklad

Ono by asi úplne stačilo, keby sa zaužívalo pravidlo, že ak niekto chce prekladať nejaký modul, kontaktuje najprv predošlého prekladateľa.
Podla mňa je to slušnosť.

Dňa 13. októbra 2012 14:52, Dusan Kazik <prescott66 gmail com> napísal(-a):

Vidim ze som sa stal postrachom celeho DL :-P
Budem davat pozor na to kedy naposledy bol prekladany modul...

Dusan

Dňa 13.10.2012 14:43, "Pavol Klacansky" <pavol klacansky com> napísal(-a):

Rad by som upozornil (hlavne dusana ;))

ze rad by som mal stale tieto moduly:
gnome-control-center
gnome-menus
empathy
evince
network-manager-applet (mozno sa neskor zbavim ked bude deprecated)
totem
yelp
baobab
gnome-system-monitor
gnome-log-viewer
seahorse

dufam ze som nic nezabudol, prosim, ak vidite ze to bolo nedavno
prekladane, tak sa najprv opytajte, diky moc