=?ISO-8859-2?Q?Re=3A_Vo=B5by_koordin=E1tora_t=EDmu=2E?=

Demokracia je fraška. Vedenie tímu ktoré by fungovalo na základe demokracie nie je potrebné. To by stačilo na každý "spor" spraviť anketu a nikto nemusí byť koordinátorom. Ide práve o to, že systémy v ktorých je demokracia nefungujú, preto máme koordinátora, ktorý o sporoch a smerovaní tímu rozhodne.
Funkcia vodcu je podla mňa potrebná. Vodca musí mať autoritu, pevnú ruku, svoj cieľ a vedieť ako ho dosiahne. Preto keď si už raz koordinátorom, rozhodne nebudem voliť niekoho iného kvôli nejakému propagačnému materiálu (nové pravidlá). Keď raz predošlý koordinátor odovzdal žezlo, tak je u teba. Ak budeš zlý koordinátor, vzbúrime sa, prestaneme Ťa rešpektovať a vyhodíme Ťa odtiaľ nech robíš čokoľvek. Takže z môjho pohľadu sú nejaké voľby zbytočné. Ak chce niekto byť koordinátorom, nech sa vzbúri a posnaží sa presvedčiť ostatných. Na to netreba žiadne termíny. Ak by si svojvoľne zmenil 16. 10. pravidlá (na čo máš prakticky ako šéf nárok) a ostatný by s tým nesúhlasili, myslíš, že by sme čakali do ďalších koordinátorom vyhlásených volieb? :)

Je mi jasné, že je to môj subjektívny názor a asi sa so mnou nikto nestotožní ale mal som potrebu to sem poslať:)

Dňa 5. októbra 2012 11:41, Peter Mraz <etkinator gmail com> napísal(-a):
Vzhľadom na to, že predchádzajúci koordinátor nemal naďalej, čas, predal túto funkciu mne. Tento krok neprebehol demokraticky a väčšina členov s ním nemusí súhlasiť, vyzývam všetkých, ktorý by mali záujem tím koordinovať, aby prostredníctvom tohto mailing listu prejavili záujem. Podmienkou uchádzania sa o funkciu koordinátora bude predloženie nových pravidiel, podľa ktorých tím bude fungovať.
Ak do 14. októbra niekto prejaví záujem, 15. októbra vyhlásim voľby. Ak niktor do 14. októbra neprejaví záujem, budem koordinátorom ja do nasledujúceho opravného vydania Gnome 3.8.1. Po riadnom vydaní 3.8 rovnakým spôsobom uverejním takúto výzvu.