Re: clenstvo

Ahoj,

mna to fakt stvalo ako to fungovalo, ale za tie roky nikdy nebolo
prelozene na cas.

Snad te nove pravidla budu fungovat, uz som napr. spravil tabulku
priorit, lebo prekladat sa moze vsetko ale pri zaclenovani napr. taky
nautilus musi mat prednost pred evolution

A ocenujem tvoju predvidavost, ja som to robil ako take gesto.