Re: Ziadost o pridelenie modulov

tak som to poslal ručne, snad to doslo

On 03/20/2012 08:16 PM, Pavol Klacansky wrote:
dneska by to malo byt uz fixnute, ked vyplknis formular, tak ti to vypise aj ten text, tak ked sa to neposle len to skopci, daj subject a pohodka :)

Sorry za obstrukcie, snad dnes to bude poriesene, bol som prec vcera

Dňa 20/03/12 18:50, Pal'o Šimo  wrote / napísal(a):
Ahoj.

Kedze sa problem nepodarilo vyriesit v dostatocne kratkom case, posli, prosim
Ta, registracny email rucne (najlepsie plain text). Ospravedlnujem sa za
problemy, ale ten formular nikdy nebol (mojou) preferovanou moznostou...

Pal'o

Jan Svec wrote:
Ahoj,
ten som posielal včera pomocou toho automatickeho formularu na
http://gnome.klacansky.com.

Mam ho poslať este raz a "ručne" ?

Jan Svec