gnome-shell - master

Ahoj.

Nový stav modulu gnome-shell - master - po (slovenský) je teraz 'Na kontrolu'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-shell/master/po/sk

Nenašiel som ťa v zozname, že by si mal modul pridelený, prípadne, že by bol niekomu inému. Ak ho chceš prekladať, tak si požiadaj o pridelenie.

Pár poznámok ku prekladu, keď som sa naň už pozrel.

„tray“ myslený je messageTray. Podľa zdrojákov.

„%s has not emitted any errors.“ %s je meno doplnku, ktorý mohol vygenerovať, alebo vyslať smerom na gnome-shell chybu. Preklad je trošku zavádzajúci.

„Unmute“ zobrazí sa na tlačítku, keď bude zvuk stlmený. „nestlmiť“ je trošku v tomto kontexte úsmevné. Keď už „zrušiť stlmenie“

Všetky tieto veci som zistil len s čítania zdrojových kódov, bohužial sa mi nepodarilo zkompilovať verziu z git-u, presnejšie jeho závislosti mutter. Takže možno sa mýlim, a niektoré veci som zle vydedukoval.

Marián Čavojský
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.