ekiga - master

Ahoj.

Nový stav modulu ekiga - master - po (slovenský) je teraz 'Na kontrolu'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/ekiga/master/po/sk

Tak som to prešiel.

Komentáre som začínal „# MČ:“, takže si dokážeš vyhľadať, kde sa mi to nepozdáva. Nie je toho veľa.

Niektoré preklepy som, dúfam že správne, hneď opravil, prípadne ma upozorni, že som dačo nepochopil správne.

Hádam som objavil všetky problémy, i keď tomu neverím.

Veci, ktoré boli označené „fuzzy“ som vôbec nekontroloval.

Marián Čavojský
--
Toto je automatická správa odoslaná z l10n.gnome.org.