Filter na po =?utf-8?Q?s=C3=BAbory_-_zosta?= =?utf-8?B?bsO6IGxlbiBwcmVsb8W+ZW7DqSByZcWlYXpjZQ==?=

Zdravím.

Vytvoril som si taký jednoúčelový programík použiteľný pre niekoho, kto
chce skontrolovať reťazce v riedko preloženom po súbore. (vyskúšané na
libgweather-gnome-3-0-locations)

Je to filter (číta STDIN a posiela výstup na STDOUT), ktorý posiela na
výstup len preklady, ktoré sa nakoniec použijú z po súboru.

Má svoje nedostatky, ktoré som nepotreboval riešiť (pracuje len s
jednoriadkovými reťazcami msgstr a nespracováva plural-forms reťazce).

Ak sa niekmu môže zísť je k dispozícii na adrese:
http://www.cavo.sk/~cavo/download/filter_po.pl.gz

Stačí si ho rozbaliť. Potrebuje perl.

Ak by bol záujem o jeho zuniverzálnenie, môže ho ktokoľvek upravovať,
prípadne ma požiadať, ale netvrdím, že sa tým s istotou budem
zapodievať. ;-)

--
Marián Čavojský
prekladateľ