Re: Slovo TAG

modul to je Oko GNOME, a komentar je k tomu iba "column" nic viac takze presne neviem o co ide.

Dňa 19. decembra 2012 11:04, Peter Mraz <etkinator gmail com> napísal(-a):
Ked pozriem OpenTran tak tag je tam ako značka, popisok, emblém...

napíš sem aký je to modul a kontext toho slova aby sme ti vedeli lepšie poradiť.

Dňa 17. decembra 2012 17:20, Richard Stanislavsky <kenny vv gmail com> napísal(-a):
Ahojte, ako prekladáte slovo TAG? Ja to slovo neprekladám, avšak sa odo mňa vyžaduje ho preložiť a tak sa radšej opýtam ako by som to mal viackrát opravovať.

--
S pozdravom
          Richard "Stanper" Stanislavský

Ondavska group